Forever Living Products ma ponad 30 lat
Kiedy Rex Maughan stworzył Forever Living Products zdawał sobie sprawę z tego, że to czy firma odniesie sukces przede wszystkim zależy od dwóch czynników a mianowicie najwyższej jakości produktów aloesowych w korzystnych cenach i zagwarantowania rzetelnej, dochodowej możliwości biznesowej dla każdego. Ponieważ wszelkie przedsiębiorstwa bazują na sieci zaopatrzeniowców, wytwórców oraz dystrybutorów, jeden błąd w niekończącym się łańcuchu dostaw ma wpływ na produkt końcowy. W przypadku, gdyby dostawca podniósł cenę, Forever Living Products także byłoby zmuszone do podniesienia ceny albo narażone byłoby na znaczące straty. Od samego początku Forever Living Products z wielkim szacunkiem odnosi się do natury. Nie dość, że zawsze firma była uświadomiona pod względem ekologicznym, to również ponosiła współodpowiedzialność za przyrodę. Dążenie Forever Living Products do tego, żeby być przyjaznym środowisku nie bierze się z podążania za obecnymi trendami ani z chęci uciszenia krytyków. Firma Forever funkcjonuje w taki sposób, bo wie, że jest to działanie właściwe. W przeciwieństwie do innych firm, chwalących się głośno małymi retuszami, wprowadzanymi, żeby wspasować się w ekologiczny trend, firma Forever Living Products oceniła swoje działania, stworzyła plan poprawy i zdobyła świadectwo International Organization of Standardization - niezależnej organizacji, oceniającej wpływ poszczególnych firm na środowisko.